Membra a Grupului S.C.R.



                                                          
_________________________________

   
_________________________________


_________________________________

Management pe termen scurt

      Vizeaza postarea Grupului S.C.R. intr-o pozitie concurentiala de top pe plan national. In acest sens, achizitionarea, transformarea si comercializarea produselor specifice fiecarei fabrici din Grupul S.C.R. trebuie sa desfasoare o activitate dinamica si eficienta.

    Factorii de integrare a produselor pe piata, contractele de comercializare si costurile de aprovizionare a bazei de productie vor fi intercorelati cu factorii de productie (capacitate si flexibilitatea unitatilor, gradul de productivitate si procesele tehnologice). O atentie deosebita se acorda politicii de promovare a imaginii Grupului, calitatea si varietatea produselor si prin intermediul acestora, extinderii retelei de distributie.

    Cultura organizationala a Grupului S.C.R. este orientata catre valorile umane cu abilitati de specialitate si calitati profesionale expansive. Se urmareste ca aspiratiile profesionale ale acestora sa se identifice cu interesele companiei pentru a se ajunge la un consens constructiv ce se oglindeste in rezultatele economico-financiare si gradul competitiv de top al grupului S.C.R.

     "Datorita voua am ajuns aici" - sloganul sub care s-a desfasurat sarbatorirea a 10 ani de existenta a Grupului S.C.R. – reflecta acest consens profesional creat in cadrul culturii organizatorice a grupului, ca pe o recunoastere a eforturilor profesionale depuse in interesul grupului de firme.

    Grupul S.C.R. si-a dovedit maturitatea pe piata economica romaneasca prin calitatea deosebita a produselor distribuite precum si prin exercitatea unui management strategic de inalt profesionalism.

    Potentialul economic al Grupului S.C.R. este in ascensiune si dovedeste prin puterea exemplului propriu, ca

"MANAGEMENTUL CONTEAZA!"

All Right Reserved  Copyright (c) Webtouch 2004